Samlat på skratt och kilometrar!

Åh, en bra dag äntligen! Idag började morgonen lite hetsigt med mackor och allt (639 kcal)  ångesten slog på. Men sen tänkte jag för första gången: bara för denna missen tänker jag fan inte missa och fucka upp hela dagen med massa mer hets och ångestgråt i sängen. Så jag städade mitt rum som är lika stökigt nu igen haha och tog mig ut och gick. 3,3 km blev det för jag blev akut-kissig (passande)

Sen ville mamma att jag skulle äta middag med henne och det gjorde jag. I rätt mängd. Lite lax och lite fullkornspasta på ett litet fat. Sen åt jag lite mango och jordgubbar. MUMS!
Efter det skulle jag fika med mina kompisar och jag var fast bestämd vid att inget sött eller onyttigt skulle passera mina läppar. Det gjorde det inte heller. Satt fint och glodde när de andra drack läsk, åt kakor, chailatte (som är min största drog) och godis.

Jag gjorde det, utan att det kändes jobbigt. Jag hade valt! ÅH!
Jag skrattade med mina kompisar och vi hade skiiiitkuuul! Åh, dessa bra dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0