Keep it together

Tänker inte skriva vad jag har ätit idag. Jag har syndat big time!

Men jag tänker kämpa, jag vill kämpa. Jag vill verkligen bli den där tjejen som gick ner 20 kg över sommaren. Om jag verkligen kämpar för att sätta mig in i detta, att hitta rutinerna, kämparglöden, tålamodet och ORKEN till att göra detta så vinner jag. Jag vinner då, big time. Åh jag vill verkligen vara så diciplinerad och ha så mycket självkontroll att jag klarar mina mål. Okej, nu väljer jag att fokusera på detta, jag väljer att gå ner i vikt och bli hälsosam.

Har inte rökt sen igår morse, antar att det var det som gjorde mig så svag för hetsen. Bort med fingrarna från ansiktet, sluta göra den rörelsen upp och ner med armen som signalerar till hjärnan att du antingen äter, röker eller biter på naglarna. Inget av det är bra.

Banta. Banta på.
Bli smal, kämpa. Andas.

First you´ll feel like dying
Then you´ll feel reborned



Kommentarer
Postat av: Missa

Du klarar det här, det är bara att få in en rutin. Blicka framåt!

2012-05-17 @ 07:56:50
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0