Jag vänder mig hit till bloggen, har ingen annanstans att ta vägen... Jag håller på att gå under, det funkar inte längre... Flashbacks, jag har dem. De mest plågande minnena kommer tillbaks som flashbacks.... Jag hatar allt, hatar mamma, pappa, skolan, mat, min kropp, mig själv. Fy fan vad jag hatar mig själv, jag är så FUCKING äcklig.... Jag vet inte var jag ska börja...

Hade sex med en kille i helgen, vi är tydligen KK. Allting passerade utan att jag var "där". Efter känner jag mig äcklig och tjock. Jag ångrar mig... Allting jag gör får mig att skämmas över mig själv.

Antar att jag är ett misslyckande, som mamma och pappa påstår ändå... fast att det är vad jag kämpar för att motbevisa hela mitt liv...

Jag vill inte leva längre.

Kommentarer
Postat av: Missa

Du är inte ett misslyckande, du är jätte bra och fin som du är. Jag lovar, trots att jag inte känner dig. Vad jag läst så verkar du vara en fin person, stay strong & finns här! ♥

2012-05-14 @ 21:58:35
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0