Dagens inlägg

Jag har så sjukt mycket inlämningar, så mycket jag skjutit upp som jag faktiskt ska och har tagit tag i nu. VIsst det känns skönt men känslan av att aldrig vara nöjd hänger ju kvar. Så länge jag inte väger 63,2 kg på balen kommer jag inte vara nöjd. Jag vill bara sluta äta. Jag fattar inte varför jag inte gör det, jag älskar ju känslan av att vara tom....

Men jag är med på Missas lilla svält-på-fält grej. Det går ut på att man ska leva på 3 liter vatten om dagen och röra sig 10 km. På tio dagar ska man förlora 8,5 kg vilket 5,5 kg är fett och 3 kg är muskler- Då skulle jag inte väga 63,2 då skulle jag väga 61,5. Jag vill ju så gärna. Men tänk om det inte händer? Oavsett vad jag gör så kommer jag inte gå ner i vikt, jag tror att det är exakt därför jag inte kämpar tillräckligt mycket.. För jag vågar inte förlora.

På tal om att förlora så är tävlingen slut imorgon hos Missa, den som samlade på sig mest kilometrar, HAHA jag är ett skämt, jag avslutar aldrig något.... så idag som är näst sista dagen har jag inte samlat på mig något. JAG ÄR SÄMST!

Fuck dettaaaaaaaaaaaaa
Jag vill komma i balklänningen, jag vill inte gråta, jag vill känna mig fin i bikini-fan-helvetet. Jag vill inte längre vara den feta. UÄRK!

Imorgon gäller det vatten-fasta asså. Har konsert och allt, slutkonserten. Kul skitkul.

Någonting som är positivt idag= NÄ för jag har ätit för 50000000000 kcal och jag är fetast på jorden. Mina ärr på handleden från igår lyser och bara hånskrattar. är du inte bättre än så? Du kunde inte få upp nåt igår hur långt ner du än tryckte med fingrarna. Du är FET och kommer alltid vara det. Ingen vill ha dig, det är sant, din mamma kommer överge dig som hon sa igår


Alltså fuck detta.


Åh så enkelt, bara sådär

Kommentarer
Postat av: louise

Nja jag gick ner en del i sommar men mamma tvingade mig gå upp igen, och nu måste jag gå ner i vikt igen, vilket är ett helvete då hetsatackorna brukar komma på besök.

Hur mycket har du lyckats gå ner?<3 kram och vi kämpar och kämpar !

2012-05-30 @ 06:35:34
URL: http://wewantskinnybitches.blogg.se/
Postat av: E

Men sötis, ge inte upp! Det är inte jättelätt att gå ner, men vi ska klara det, eller hur? <3

Stay strong!

2012-05-30 @ 07:13:22
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/
Postat av: Missa

Hörrö tjejen, nu får du en mental bitchslap av mig! PANG nej juste, du är fält-svält-kompanjon. Du får en knytnäve! DU FÅR INTE FÖROLÄMPA DIG SJÄLV SÅDÄR!!! Du är jätte duktig, du kommer att klara fältsvälten, du ska åtminstone göra ditt bästa och om du inte ger upp kommer det att ge dig resultat. På den andra tävlingen har du varit jätteduktig och du kommer va förjävla vacker i din balklänning. Ge inte upp finis, vi klarar det tillsammans ♥

2012-05-30 @ 09:19:45
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0