Dag 1 avklarad

Den första dagen skulle bli svårast med konserten och allt, jag har jobbat hårt och intensivt sen klockan 8 imorse... utan att äta något och bara dricka vatten. Detta var den sista konserten, känns både lättat och sorgligt...

Jag har klarat av fastan idag, jag håller på att komma igen i skolarbetet och allting känns som att det håller på att falla på plats lite. Undrar hur längre det kommer vara så?

Jag har ett stort jävla dilemma, jag vill fan inte avbryta fastan efter första dagen men mamma vill hela tiden att jag ska äta med henne och sånt... Jag behöver HJÄLP med detta, hur fan ska jag göra så att hon låter mig va????? Jag kan ju fan inte ge upp nuuu...!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: louise

Men vi har varandra för jag fastar också och har precis klarat av dag 1:)

Ibland brukar jag låtsas vara stressad och fråga om hon hinner göra en macka som jag kan äta på väg till skolan (som jag givetvis kastar), eller så brukar jag säga jag är inte hngrig gick upp i natt och åt för kunde inte somna och nu är jag mätt men kan ta med en macka/äpple som jag kan äta i skolan.

2012-05-31 @ 01:40:23
URL: http://wewantskinnybitches.blogg.se/
Postat av: E

Jag brukar skylla på magont, huvudvärk, att jag är trött och att jag åt hos en kompis. Om inget funkar och jag blir tvungen till att äta så brukar jag spotta ut mat i glaset, handen, servetten, gömma den under sallad, osv. Har skrivit massa tips på min blogg i kategorin tips, du kan kika där. ;)

2012-05-31 @ 07:11:00
URL: http://bestfriendwithana.blogg.se/
Postat av: mybetterself

Du kan ju alltid säga att du ska till en kompis och äta och så går du på en promenad istället. :)

2012-05-31 @ 08:56:08
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Missa

Du är så snäll :3 jag är inte mer disciplinerad än du fina felicia! vi ska klara det :)

2012-05-31 @ 12:39:38
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Säg att du ätit hos vänner? Eller hitta på en vän och säg att du ätit med den, att ni nyss träffats? Skyllde på det när jag bodde hemma :)

2012-06-01 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0