BUP

Sitter i solen och väntar på att jag ska in på BUP. Vet inte vad jag ska prata om, om jag ska berätta att alla mina tankar snurrar kring kalorier och träning. Att min ångest ökar ju mer jag äter, att allting bara känns lönlöst eftersom att jag är CP-fet. Fuck this Shit!

Ska underhålla mina kompisar sen med att visa min flodhästkropp på stranden... Alla andra är ju så fina, varför kan inte jag få vara det?

Jag har alltid fått höra att jag väger så mycket för att jag har så mycket muskler... Jag vill fan inte ha några muskler. Hej jag är tjej och har mycket muskler. De syns inte för allt fett över. SÅ FUCKING ONÖDIGT!!!!

Shithead jag ska fan väga 65 kg på balen!!!


Kommentarer
Postat av: Missa

Det där med muskler stämmer, men klart man inte vill väga mkt pga det. jag har också massa muskler :/

2012-05-24 @ 21:04:46
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0