Äckligt timme 39

Jag fastar ju nu, är inne på timme 39. Jag vet inte om ni vet det men jag har haft otroliga problem med min mage, jag får ont i magen och mår illa av nästan all mat, mest bröd och skräpmat men mycket annan vanlig mat också.

Jag fick en otrevlig överraskning precis, jag fes diarré.... Sen har jag suttit på toa och det är precis som grumligt vatten... Ush! Jag har bajs-fobi på riktigt. Jag tycker det är det vidrigaste som finns typ....
Jag undrar om det kommer bli värre eller om det kommer sitta i för isåfall måste jag äta något litet, jag ska på SIESTA på lördag och där finns det inte en chans att sitta på toaletten med diarré. Det vägrar jag! Jag vill klara fastan!!!!!


Siktar mot detta

Kommentarer
Postat av: Missa

Staackare vad hemskt din mage beter sig :[ Du kanske ska svälja lite fibrer? som binder vätska. som typ phsylliumfrön

2012-05-31 @ 20:38:08
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0