Ta hand om mig själv nu

Tog dagen-efter piller idag, det väckte en del känslor faktiskt. Jag vill ta and om mig nu, för att kunna börja älska mig själv måste jag sluta skada mig själv.... Sluta med självskade beteendet som att skära mig, hetsa utan att spy eller att spy, röka eller bara göra saker som framkallar smärta. Jag pallar inte det längre, har lagt undan alla ana-bloggar och alla thinspo-bilder för ett tag. Nu vill jag ta hand om mig på ett normalt sätt. Träna regelbundet, ära nyttigt alltid och sluta upp med allt det destruktiva! Jag vill älska mig själv till slut ju...

Jag sprang en mil ikväll, första gången det kändes som att jag levde på länge. Fötterna brände, kroppen och adrenalinet pumpade och för en gångs skull kändes det som att jag klarade något. Fucking underbar känsla! Godnatt<3 imorgon ska jag göra mitt bästa av dagen som alla andra dagar framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0