Snedsteg

Igår stannade jag hemma från skolan med min bästa vän, vi käkade god mat, satt på balkongen och drack öl och rökte och vi käkade massor med godis. Jag kan gissa att jag landade på ca 3000 kcal igår.... Ett framsteg är att jag vågar skriva det, jag ville stoppa fingrarna i halsen oh ja vad jag ville det.
Men jag var med min bästa vän och vi hade roligare än vi haft på länge. Jag kallar denna dagen ett undantag. Nu ska det gå en månad innan jag käkar godis och annat onyttigt igen. Istället när jag är sugen kan jag käka grönsaks-stavar, torkad frukt, smoothie, naturella nötter och annat mumsigt som också är bra för samvetet. Eller så tränar jag eller distraherar mig med något annat.

Jag räknade ut igår att det var 91 dagar till sommarlovet. Idag är det 90. Tre månader. Tolv veckor. Hur går man ner 2 kg i veckan? Oh fyfaaan vad jag ska träna och äta rätt!

Röra på sig mer än vad man stoppar i sig....


NU KÖR VI!!!!!



Fyfaan vad jag lääängtaar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0