Jag har rökt min sista cigarett och flytt min sista gång

Jag vet inte vad jag håller på med längre, min självskadenivå är högre än någonsin. Jag gör alltid tvärtemot vad som är det bästa i längden, jag gör mina kompisar besvikna, min mamma, min pappa vill inte ha med mig och göra och jag har ingen pojkväns axel att gråta på. Men vad fan tror du Felicia? Du är tjock, ingen vill ha dig. ÅNGEST. Skulle åka in igår till BUP akut men det blev inte så. Jag tänker inte såra folk mer, tänker inte röka eller fly från mina vänner och allting annat som är resonligt och väntar på mig. Jag vill ju fan vara bättre. Jag vill inte skriva någon jälva bortförklaring. Jag är helt enkelt dålig. Tjoflöjt! Jag tänker kämpa nu, för det jag vill kämpa för. Kampflicka nummer två. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0