Detox

Jag tänker detox:a. Jag vill börja om på nytt för en sista gång, tänker inte sluta nu. Jag tänker inte!

Jag har hittat ett strikt schema som jag tänker följa. Jag tänker göra varenda jävla recept och varenda jävla sak schemat säger att jag ska göra. Jag ska inte förbruka socker, koffein eller alkohol på två veckor. Efter det börjar min 1000 kaloriers diet med hårdträning varje dag. En så kallad DEFF:ing!

Till skolbalen ska jag väga under 60 kg!
Det är 13 veckor tills dess!

En timmes promenad varje dag nu i två veckor! DETOX FFS!

Viktigt inför min detox:
  • Sova ordentligt
  • Planera
  • Handla hem maten
  • Röra på mig mycket!
  • Inte äta kött, socker och bröd
  • Inget onyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0