Det har blivit något fel på mig

Jag vill inget annat än att bara vara hemma och planera min kost, hitta nya recept, träna och äta rätt. Jag skiter i mina kompisar och jag skiter i skolan. Jag skiter i allt annat bara jag blir smal. BARA JAG BLIR SMAL! Det blir bara värre och värre, vill bara gömma mig hemma och få göra som jag vill, vill inte gå på kalas, inte gå på fest, inte äta med kompisar, inte umgås. Bara bli smal. Fyy fasan vad mycket lättare det hade varit om jag bara hade haft mig själv att tänka på... På samma gång som jag vill det, vill kg såklart inte det. Det är precis som att en liten Ana bor och ställer till det i mig.... Sjuka tankar men nu när jag tänker efter så är det nog en jävligt bra orsak till varför jag har varit som jag varit, någon slags ätstörning har nog pågått mycket längre än jag tror... Jag vill inte att någon ska veta, vill bara ha henne för mig själv. Ha mig själv för mig själv. Kontroll bitches, kontroll!!!!!



Godnatt i nattmössan <3


Kommentarer
Postat av: beciell

Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..



VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html



Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html



Om inte till dig själv så blir det kanske en bra present till din vän? :)

2012-03-14 @ 23:05:02
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0