Aldrig mer 70

Jag är ett kilo från normalvikt, jag ligger på övervikt just nu och om jag inte växer eller går ner i vikt kommer det vara så och det pallar jag inte. Det är inte bra en längtan och något jag bara vill utan det är ett faktum! Jag tänker inte utsätta min kropp för detta längre, jag tänker inte plåga mig själv bara för att jag mår dåligt.... Det handlar inte om att man inte kan vara snygg när man är överviktig men jag är inte den personen, jag tränar mycket och äter oftast nyttigt men sen kommer hetsen, ångesten och destruktiviteten. Då har jag förlorat! IGEN.... Jag är så trött på att börja om så därför tänker jag inte sluta mer....!

Detta är det enda jag har, allting annat kontrolleras av deppigheten, jag ska inte låta mina föräldrar förstöra detta också...... Fuck


Kommentarer
Postat av: pelli

Tycker att du borde stanna gå ner i vikt när du är på normalvikt! Menar inget illa osv men blir ledsen när jag ser hur besatt av vikt du är. Det är inte värt att hänga upp hela sitt liv på mat, maten är bara en liten detalj som ska in i din kropp när kroppen säger att det behövs. Normalvikt är vackrast, alltid, på alla. Kämpa vidare och hoppas att du börjar må bättre för det är du värd <3

Kram!

2012-04-14 @ 19:28:18
URL: http://bellabokstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0