Svart på vitt

Transformation
 
 
Okej! Så här är det! Svart på vitt, vecka för vecka! Det här är mina mål jag ska nå. Om jag tar det vecka för vecka så får jag det resultatet jag vill ha i slutändan, vilket är på nyårsafton! Jag har en månads marginal för att lätta på pressen lite men jag ska försöka nå varje vecko-mål.
 
Mina planer:
  • Äta nyttigt, hitta nya recept och experimentera så att det blir så lätt som möjligt att hamna på 1200 de dagarna när jag tränar och 800 de dagarna jag inte tränar
  • Träna: Motions-simma, gymma, löpa, styrketräna, cykla. Träna träna träna!
  • Tro på mig själv. Det kommer vara värt uppoffringarna, smärtan, tårarna, träningsvärken och allt annat som kommer jobba mot mig. Om jag inte tror på mig kommer jag inte ens börja med planen...Det gäller att komma ur mina dåliga vanor och kämpa för att bli det bästa av mig själv!

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Jag tror på dig! Du kommer klara det! :)
Har du en thinspo-bok?

Svar: Tack fina du! <3 Nej tyvärr, det har jag inte. Vet inte hur jag ska göra den så att den motiverar mig och fungerar för att hjälpa mig (=
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-27 @ 21:47:34
URL: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0