Skolkar

Denna dagen känns. Jag åt igår så dum som jag är... Jag åt frukost idag också, så jag får skylla mig själv om jag går upp i vikt nu!

Fastan gick ju så bra, jag är alldeles för snäll, vill både ha kakan och äta den. Jag ville göra det bra med mamma även om det faktiskt är hon som förstör mig. Jag kunde inte bara säga att jag hade ätit utan jag lagade värsta middagen till henne, sen fikade vi.........jag är så korkad

Natten kom och monsterna kom, allting som jag inte tänkte på när jag hade tom mage kom upp igen... Jag kände otryggheten, det kändes som han stod och kollade på mig genom fönstret, all maten jag ätit syntes i spegeln, jag kände obehaget från sexet jag haft. Vidrig, äcklig och misslyckad.... JAG VILL INTE ÄTA MER!!!!!

Ingenting, jag kommer aldrig bli av med monsterna då
Hopplöst jävla olycklig


Kommentarer
Postat av: mybetterself

Jag var nära på att ge upp idag. Men det är bara ta sig i kragen och fortsätta. Du kan iallafall fasta. Jag är inte tillräckligt stark för att göra det. :/



(Var glad att du får ha sex, en annan torkar för fan ut) ;)



Puss på dig och jag tänker stärkande tankar åt ditt håll!

2012-06-01 @ 11:25:29
URL: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0