Planerar

Jag planerar, jag vill ner ner ner. Jag vet att jag klarar det, även om det är svårt. Kvällarna är det svåraste men då får jag fan se till att somna tidigt eller att underhålla mig med annat. Jag har nämligen just beställt en resa till Istanbul med mamma och då vill jag vara smalare. Det motiverar mig ganska mycket faktiskt. Vi åker om 38 dagar dvs fem veckor och två dagar. SOFT!
 

Men jag har en fråga:
  • Räknar man intaget i slutet av dagen minus träningen eller bara vad man fått i sig?
Om jag äter för 1200 nu i tre veckor så går jag ner 3 kg på det. Sen kommer jag minska mitt intag till 800-900 kalorier per dag. Då kommer jag för avresan gått ner 7 kg. 7 kg är ändå ganska mycket och det kommer nog synas. Jag hoppas det.
 
Då kommer jag kunna säga "I used to be fat". HÄHÄ
 

Mina värsta rädslor är:
  • Att jag inte kommer gå ner i vikt hur mycket jag än försöker, för det är lite så det känns nu men det är för mitt bristande tålamod
  • Att det inte kommer synas
  • Att jag kommer glömma bort och gå upp allt igen
  • Att jag inte kommer kunna fortsätta
  • Att det kommer vara för svårt
  • Att någon kommer stoppa mig & att min vilja kommer vara för svag
 
Det här är min midsommar. Jag är själv i ett stort gult hus mitt ute i motherfucking-nowhere och det är vindrink och cigg som står på menyn för ikväll. Kommer lyssna på musik, planera, deppa och läsa. Ska försöka att överleca kvällen. Alla andra är med sina familjer. Jag är ensam, så fucking jävla ensam.
 

Kommentarer
Postat av: e

du är inte ensam; Du har oss. <3

Svar: Tack fina du! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-24 @ 11:32:23
URL: http://truthbetoold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0