Panik

Antar att det är här jag ska skriva vad som egentligen pågick för mig idag som ingen jävel vet... Morgonen var för jävlig med grötätande sen en hets på sisådär 6 knäckebröd... Bra att jag inte åt godis liksom och istället proppade i mig massaaaa med onödiga kalorier. Sen har dagen gått utför, jag åt en lunch på en sån viktväktar-bar som var 210 kcal i sig. Men sen åt jag en kycklingklubba och två fullkornsbullar med vitlöks-sås. Äcklaaaaaad.

Anledningen till att jag inte skrev något igår var att jag fick en fruktamsvärd migrän och allt blev kaos, det slutade med att jag låg och sov hela dagen och hetsade godis, chips och läsk med mamma framför fotbollen.... FML
Ja migränen kom tillbaka idag, fast att jag ätit SUPER-MYCKET äckligt så hade jag ingen jävla energi, jag var helt matt i kroppen och det gjorde ont överallt....
Jag täntke att det kanske blev bättre om jag fick i mig energi. Mamma har gömt godiset som jag sagt till henne men dum och fet som jag är tycker jag att det är ganska busigt och lagom kul att leta upp det.... Jag hittade det, tio bitar sådär och en skål flingor senare går jag till kylskåpet, SWITCH- ett kexchoklad mindre.... Sen skulle jag hem till min lärare med min klass och äta våfflor eftersom vi slutar nian imorgon som en slags avslutning. Våfflor, grädde, sylt, lite glass. Har jag nämnt att jag är laktosintollerant och att min mage inte tål något? Denna dagen gjorde KAOS för min mage...

Jag överåt frukosten, har inte haft ett enda regelbundet riktigt mål..... och ätit MASSA onyttigt de senaste dagarna. Jag äter som jag gjorde innan, det är precis som att skära sig för jag vet att ångesten kommer direkt efter...!!!

Så jag spydde.... och spydde och spydde

Kul där. Uppsvälld flodhäst på balen. Skit kul. Bra där Felicia.


Kommentarer
Postat av: Missa

Det är ingen fara. Vi tar igen det gumman <3

2012-06-13 @ 06:59:35
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: mybetterself

Ta't lugnt, nu vet du hur det känns att vara på botten. Vi har alla varit där, jag har verkligen det iallafall. Det blir bara bättre från och med nu! :)



jag tror på dig och att du är stark! <3

2012-06-13 @ 21:05:01
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: Missa

sv: jag är inte alls duktig, men jag blir triggad av att få se resultat varje dag, det får man när man är duktig :D

2012-06-14 @ 20:17:14
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0