Otacksam dag 194

Jag tittar på ett program om en tjej som hade helt sjuka fotvårtor och genom dem upptäckte läkarna att den här flickan inte hade något imunförsvar och att hon var dödligt sjuk. Jag tänkte att det skulle vara bra för min mat-ångest, att kalorier plötsligt skulle kännas så oviktigt men så blev det inte.
 
Dagen har varit förvirrande, jag har jobbat som vanligt på förskolan med alla underbara människo-varelser och efter jobbet var det tänkt att jag skulle till min psykolog på BUP. Som ni kanske har märkt har jag mått förvånadsvärt bra de senaste dagarna, det beror på att jag inte bor hemma. Ingen ångest som framkallar hetsätande och jag slipper bli påmmind att jag mår skit hela tiden. Jag har sluppit tänka alls men det gör också att allting kommer som en chock när jag blir påmind. Så när jag satte mig på cykeln från jobbet till BUP börjar jag gråta och alla känslor kommer på samma gång...
 
Jag började tänka på vad jag ville prata om med min psykolog och då kom allt över mig. Allt gjorde så ont och det gör det fortfarande. Så hets-ätning på kolisar och cigg-sug är på kartan just nu.
 
Jag är ledsen, så sjukt ledsen. Det är helt sjukt att jag mår bra när jag inte är hemma och aldrig annars.

Hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Missa

Jag önskar jag kunde göra så att du mådde bra, jag är också sjukt trött på att vara deppig. Vi ska inte behöva må så här :-( ♥ Men jag finns här för dig vännen, kom ihåg det. Bara att messa!

Svar: Åh finaste Missa, det kan jag bara göra själv men problemet är ju att jag inte vet hur... Jag mår dåligt för din skull och jag hoppas att du snart får en vändning <3 Jag finns för dig med, jag lovar att messa Missa hahaha om du lovar att messa mig när du behöver nån att snacka med
tusen bamsekramar!
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-21 @ 21:37:14
URL: http://perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0