Också kommer ångesten igen

Också kommer den, jävla ångest-helvete!

Jag är 4 kgs överviktig, så detta är egentligen inte någon Ana blogg, utan egentligen är det här en blogg som handlar om en överviktig tonåring som vill gå ner i vikt för att hon är överviktig. För mig är det inte ohälsosamt att gå ner i vikt. FAN! Jag hatar detta, jag HATAR det.... Jag vill inte mer.
Jag är 25 kg från min målvikt, det är väl inte omöjligt men det kommer ta sån jävla tid!

Jag måste börja jobba hårt varenda sekund av mitt liv nu. Det här fungerar inte längre... Det funkar inte... Jag hatar min mamma, min pappa och Peter som har gjort det här mot mig. Mest av allt hatar jag mig själv som gömt mig i valkarna för att ingen skulle se mig.

Överviktig, fet, fetto, tjockig, fetknopp, äcklig

ÅNGEST

Jag ska klara detta, mina mat-tankar är helt fucked men jag ska klara det!!!!

Hjälp mig


Detta är jag på nyårs-afton. Rött hår, tanig, mager, benig och vacker.

Kommentarer
Postat av: Emilla

Ta det lugnt, du kommer klara det finis! kraam♥



2012-06-05 @ 16:56:53
URL: http://sskeletonsong.blogg.se/
Postat av: mybetterself

Gud vad snygg du är! <3

2012-06-05 @ 17:34:53
URL: http://mybetterself.blogg.se/
Postat av: louise

gud avd vacker du är ser ut som en modell och skulle kunna döda för ditt utsende!

2012-06-05 @ 23:37:20
URL: http://wewantskinnybitches.blogg.se/
Postat av: A

Hur lång är du och hur mycket väger du? För jag är inte heller ana, vill även ner i vikt. Kram!

2012-06-06 @ 00:46:33
Postat av: A

Hur lång är du och hur mycket väger du? För jag är inte heller ana, vill även ner i vikt. Kram!

2012-06-06 @ 00:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0