Morgonen den hundranittioförsta dagen

Jaja, det var den natten. Nu ska jag vara med min bästa vän N. Vi ska va i stan och sen ska vi hem till mig. Hon ville fika, det blir inget problem, jag tar bara en kaffe eller nåt. Jag satt halva natten och kollade på thinspo-bilder och nu har jag ätit en liten skål med yoghurt och musli, tre jordgubbar och en halv Chai-dryck på det.
 
Vad ska alla ni fina göra idag?
 
PS. Är det någon som vet hur blogg.se appen kommer fungera nu med det nya blogg.se? Är det bara min app som inte funkar längre?
 

Kommentarer
Postat av: B

Min funkar inte heller! -.-

2012-06-23 @ 13:46:53
URL: http://boulimique.blogg.se
Postat av: Norrskensflickan

Är det bara jag som inte har det nya blogg.se??

Svar: Jag har det nya iallafall och min blogg-app funkar inte :(
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-23 @ 15:07:57
URL: http://norrskensflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0