Kolsyrat

Alla ni Ana-bloggare eller vad jag nu ska kalla er, ni kanske föredrar hälso-bloggare? Ni skriver och pratar mest om Cola light, Cola Zero, Powerking och ja alla de andra läskedryckerna med sötningsmedel. Jag undrar varför ni aldrig nämner Kolsyrat smaksatt vatten? Som Loka, Blue Keld, Bonaqua och Ramlösa?
 

Jag lever på det, kolsyrat vatten är ju det godaste som finns och det är också det bästa för samvetet. Det släcker törsten och ger en syrlig smak som också minskar sötsuget, med alla sötningsmedel föder ni ju upp sötsuget, då är det bättre att äta en bit kaka en gång i veckan.
Om ni har glömt bort våra kära Lok:ar och Ramlösor så tycker jag att vi ska skåla för dem. Det är ju det "naturligaste" och kalorisnålaste som finns. HURRA FÖR LOKA! 
 

Kommentarer
Postat av: Em

Sv. Tack vad du är snäll! :) Det håller jag tummarna på! :)

Ot. Kan bara tal för mig själv, men när jag provade kolsyrat vatten första gången sa jag, mmm inte särskilt gott! Haha och tyvärr har jag inte ändrat mig sen dess, klara inte av att dricka det, men håller med det är de absolut bäst och nyttigaste man kan dricka förutom rent vatten då! :)
kram kram

Svar: Alltså du missar något som är guld värt! Det är så fruktansvärt gott. Nu expanderar de också smakerna, innan fann typ bara naturell, citron och någon bär-smak. Men nu finns tex mango och den är riktigt god! testa den! <3 Jag tror och hoppas att du ändrar dig!
Kramar på dig smalis <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-30 @ 09:03:31
URL: http://lovelyskinny.blogg.se
Postat av: Missa

sv: Taack vad du är snäll! Yoghurtglassen finns i "Yoghurtshop" finns blandannat i gallerian, i stockholm då, men även ica-to-go har en men vet inte hur mkt kalorier, samt 7eleven för 121 kcal. kram finis

Svar: Aha, ja den är nog svårare att få tag på i Malmö :( <3 Kram på dig smalis!
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-30 @ 09:06:08
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Em

Håller med. Mineralvatten är det godaste - särskilt när man är riktigt törstig!! Dessutom billigare än läsk :)

Svar: Ellerhur! <3 Det är verkligen bäst, biliigast, godast, nyttigast och snällast mot plånboken! :)
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-30 @ 09:27:17
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: s'

Asså loka och ramlösa är det bästa som finns ju :D

Svar: Önskar att jag kunde "gilla" din kommentar, som på facebook ;) <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-30 @ 17:56:26
URL: http://hithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0