Kluvet

Jag förstår inte vad som pågår, det är verkligen "What the fuck?" moment här! Jag har gått ner 4 kg på 1-2 dagar!!! Jag har ätit på burger-king, druckit supermycket alkohol och käkat kakor. Ingenting regelbundet, ingen träning utan bara flum. Nu är jag två kilo från att komma till normalvikt. Vad fan är detta?
 
Grejen är att jag legat i kramp-smärtor och extremt illamående i två dagar nu. Jag är hemma från jobbet idag för att jag trodde jag skulle spy...
Nu frågar jag mig om det kanske är värt smärtan?
 
Jag förstår inte. När jag tänker på vad jag äter, räknar kalorier och tränar så händer INGENTING. Men nu när jag har misskött mig så går jag ner 4 kg. Bara så där? VA!?
 

Vad ska jag göra nu? Allt hårt slit känns ju meningslöst när den enda gången något händer är när jag blir dålig i magen...?
Allergisk mot vete och socker?
Inga problem, ät massa bröd och kakor så går du ner 4 kg! VA!?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

jag önskar att jag hade din förbränning <3

Svar: Haha ja ibland blir det så, men det är samma på andra hållet. Jag kan liksom inte lita på min kropp... :/ <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-25 @ 13:40:52
URL: http://mybetterself.blogg.sem
Postat av: A

Jag rasar alltid om jag dricker alkohol, men det håller bara någon dag efter, beror typ på vätskebrist. Min kille hade dock en teori att man måste chocka kroppen ibland med riktigt mkt skit (typ massor kolhydrater) för att tvinga igång förbränningen :)

Svar: Aha ja det kan ju stämma!!! Skulle vara en dröm att faktiskt göra en hets för att tvinga igång förbränningen hahah :D <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-26 @ 19:51:53
URL: http://goingthin.blogg.se
Postat av: A

Haha ja exakt, jag åt allt möjligt skit på midsommar men vägde ändå inte mer dagarna efter, snarare mindre än innan. Så möjligt att det stämmer, måste undersöka saken!

2012-06-27 @ 00:00:03
URL: http://goingthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0