Jag vill det omöjliga. Jag vill det oändliga i förkortning.

Godmorgon alla fina <3

Någonting jag faktiskt måste få grepp om är att jag började för längesedan. Jag tänkte fråga er hur man börjar in viktnedgång på bästa sättet? Ni får gärna svara på frågan för jag behöver hjälp men något som också hjälper mig själv är att jag måste förstå att mitt liv pågår fr fullt, att det händer nu och att jag redan har börjar min långa resa. Den går inte att stoppa, visst den går att ändra lite men det går inte att ändra allt och få det precis som jag vill direkt just nu i denna sekunden. Det krävs tålamod och hårt arbete för en lång tid. Jag tänker aldrig längre fram, allting jag gör kommer jag få sota för i framtiden. Visst man ska unna sig men jag ska inte skada mig själv genom att äta dåligt, spy och röka. Det fungerar inte i längden, jag blir fruktansvärt trött HELA tiden, jag skakar, får migrän och blir konstant yr och otillfredställd...

Även om jag äter det jag är sugen på så blir jag missnöjd. Det känns som jag ger upp för lätt, som att det egentligen väntar något större runt hörnet om jag jobbar tillräckligt hårt. Jag vill kämpa, skolan är avklarad, landade på 240 poäng, 5 poäng från mitt bästa betyg som jag fick i åttan. Känns bra. Nu har jag tid att fokusera på mig själv och min kropp. Jag vill forma den, äta god nyttig mat och hamna rätt här i världen. Som min lärare sa till mig på avslutningen "Det är din tur nu Felicia, det kommer, tro på dig själv det kommer!"

Det är min tur nu. För en gångs skull, jag tänker inte gömma mig fler gånger nu. Jag tänker inte glömma bort vad jag vill för att jag inte tror på mig själv tillräckligt... och skada mig själv istället för att jag tror att jag inte är värd bättre... Jag orkar inte förstöra för mig själv längre. Jag ska bli den bästa versionen av mig själv nu.
Det är dags!


Cause baby you´re a firework

Kommentarer
Postat av: Missa

Du kommer att få resultat! Testa att tänka att du bara för EN dag ska sköta dig. Att du äter kl 09.00 12.00 15.00 och 18.00 (som normala) men att du alltid ska äta mindre än dem, de borde inte vara så svårt och du kommer att känna dig bra! Lycka till gumman <3

2012-06-15 @ 15:49:12
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0