Jag börjar om

Jag börjar om nu för sista gången, denna gången tänker jag fan lyckas... Det är många som säger att jag blivit smalare men det syns fan INTE på vågen... Men jag är en jojo-bantare, har varit det nästan hela mitt liv. Jag har raderat allting på shape-up för en ny början.
Jag ska trappa ner på allt. Ta ett litet steg i taget, försöka hitta någon slags balans.

Det här fungerar inte, det här kan inte få förstöra min ungdom. Jag måste prata med både mamma och mina vänner om hur jag känner så blir det någ lättare att göra som jag vill. Det är inte så att jag ska svälta mig i första taget, även om det är det jag egentligen vill.
Måste ta det lugnt, tänka efter och inte framkalla ångesten så mycket. Ha allting på sin plats...

Jag ska ägna min tid till att hitta nya recept och utmana mig själv med olika saker. Jag vet att bröd ger mig ångest, då varför i helvete äter jag det då?

Det är tio dagar till balen. Jag ska klara detta! 65 kg här kommer jag!


Kommentarer
Postat av: nike

sv; nej, tyvärr inte. ska nog lägga upp före- och efterbilder när jag kommit lite längre.

kram kram :)

2012-06-03 @ 13:26:55
URL: http://droppingnumbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0