Inga hämningar

Hela dagen har det känts som att det var något som saknades, något jag glömt bort
Jag har irrat runt i lägenheten, det har känts vått som torrt
Det är något jag inte vet än, sen slår det mig hårt
Jag har glömt bort ciggaretterna mellan fingrarna mina
Det är därför jag känt mig så vilsen, som att livet var en pina

Fast musiken tillfredsställer inte längre
Det ser ut som att dörren öppnas, den rör sig
Alla monster kommer tillbaks
Döden väntar någonstans där runt hörnet

Ciggarettröken i mitt hår
När jag har tråkigt är det så här det går
Åtta knäckemackor, jag river några sår
Fast att jag egentligen inte får
Jag har ju för tjocka lår, runt midjan man inte mig når
Valkarna glor på mig och står
Jag slår slår slår och slår
Ciggarettröken i mitt hår

Rör mig inte, det finns ingenting att röra
Påminner du mig kommer du förstöra
Rösterna en dag ska sluta viska i mitt öra
Det lilla jag byggt upp, det lilla jag haft
Innan hade jag kraft

Nu är allting dimma
Lika snabbt som monsterna ska bort, lika snabbt ska jag försvinna
Rädda mig kommer ni aldrig hinna 
För allting är dimma

Flickan måste glömma
Börja drömma
Monsterna på tårarna mina tömma
Blåmärkena ömma
Krypen dyker upp, som på kurragömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0