Godmorgon dag 184

Godmorgon alla smalisar! <3 Solen skiner idag!
 
Jag är verkligen på bättrings-vägen, min mage är snäll igen! Nu kan jag komma igång med träningen! WIHO!
 
Idag tänkte jag dra ut och träna nu efter frukost, sen tänkte jag äta en fet-god och nyttig lunch som jag inte har kommit på vad det ska va haha. Sen ska jag städa färdigt mitt rum, gå på barnkonsert med lillebrorsan och ta det lugnt, kanske sätta mig i solen med en bok eller något som man bara gör när man har onormalt mycket tid över. Bara jag räknar kalorierna, håller min träning, planerar och tror på mig själv kommer detta gå bra. Jag vill se resultat!
 
Senare på kvällen ska jag på en stor ute fest vid stranden, där finns såna musik-kullar som är kullar med högtalare i. Så fett att festa där! Nu är det dags att testa mitt icke-rökande och drickande i verkligheten! Jag undrar om det kommer bli svårt att vara nykter och om jag kommer palla cigarett-röken i mina näsborrar utan att tända en stinkpinna själv. Men då får jag tänka att jag är allergisk mot det, att jag hellre vill ha bra kondition och att jag slipper vakna skabbig och bakis morgonen efter ;) Jag slipper också de där onödiga extra kalorierna från alkoholen!
 
Detta kommer gå bra, det kommer bli kul ändå! <3
 
Vad ska ni göra idag?
 
Puss på er
 

Kommentarer
Postat av: nike

jag slutade röka för en månad sen, första gången jag festade sen stoppet så fick jag ett återfall, men sen har det gått bara bra :) det är främst konditionen som motiverar mig (ett annat plus är att man inte smakar aska när man hånglar med snyggingar ;) )

Svar: Så sant! men alla mina kompisar och hela min umgängeskrets röker så det är svårt, jag rökte en cigg igår men det var bara onödigt haha men jag vet att jag kan sluta nu. Det är bara negativt, det kostar pengar, förstör lungorna och konditionen, det luktar äckligt, gula naglar, gula tänder ja listan fortsätter... Men ändå utsätter man sig för det... Onödigt skräp. Men du är duktig som har slutat! Grattis <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-30 @ 11:57:04
URL: http://droppingnumbers.blogg.se
Postat av: Em

Sv. :) Nja går ju på HSG dieten så jag har ju fasta kalorimål varje dag, men maten planerar jag ingen större, kan bara äta det jag är sugen på för stunden. Men träningen däremot har jag ganska väl planerad särskilt ridningen den brukar jag planera på söndag eller måndag för hela veckan! :) Gillar att planera, men det är svårare att hålla sig till planen, sen blir det ju en del oplanerad träning också när jag ätit för mycket! :)
Kram

Svar: SV: Bara man har koll på läget ;) Ångesten får ju inte ta över! Kram <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-30 @ 12:07:56
URL: http://lovelyskinny.blogg.se
Postat av: mybetterself

Vad skönt att du mår bättre! Ha så kul ikväll! ;)

Svar: Tack gumman, hoppas du mår bra också! :) <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-30 @ 18:52:13
URL: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0