Dag 196

At the end of the day it´s only the number of calories that counts

Första dagen på jobbet! Är helt slut efter en dag på förskolan. Jag har stått och gått nästan konstant och sen har jag ätit begränsat. Jag har inte kunnat fota, jag vet inte hur jag ska göra för jag har inte mobilen på jobbet och jag vill fota varenda måltid, men vi gör så att nu när jag jobbar får ni bara se det jag käkar hemma. Jag bor hos min moster nu, det är en 30 min intensiv cykeltur fram och tillbaka per dag plus om jag ska göra något ärende.

Dessutom har de en köks-våg här och även en badrumsvåg så jag är sjukt motiverad!

Det min shape-up säger att jag käkat idag är:

  • Frukost: Smoothie på jordgubbar, hallon, yoghurt och banan ca 200 kcal + två halvor frökrusar med pålägg ca 258 kcal = 458 kcal
  • Lunch: Nötkorv, en halv potatis och stuvad spenat ca 196
  • Mellanmål: Bulle med mjukost ca 119 kcal
  • Middag: 5 små vegetariska vårrullar + pasta och chillisås ca 260 kcal

1033 kcal

 

UT: Cykling 702 kcal

330 kilokalorier



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0