Dag 185 tankar

Tiden rinner iväg...

Nu bor jag hemma igen och det finns ingen matvåg och ingen badrumsvåg. Jag kommer inte kunna fota maten eftersom mamma är hemma och ja det blir inte som jag tänkt mig. Men jag tänker att jag genomgår en stor förändring just nu, min kost kommer bli helt annorlunda pga min mage och ja ni vet... Sen är det bara träningen som behöver klämmas in. Nu utan magont går det ju hur bra som helst att träna regelbundet och ja jag vill ju KOMMA IGÅNG!
 
Jag är peppad inför mitt nya liv så att säga... För det är just vad det kommer bli, jag fick en akut-tid igår på vårdcentralen, vi kom fram till att jag ska få gå till en kost-råds-expert och även att jag skulle få KBT-behandling. Mitt beteende är ju inte friskt, alla mina självskadebeteenden och allting annat som finns under ytan. Så det känns bra, jag har inte rökt på 5 dagar, inte ätit godis heller på länge och allting känns som en ny start. Jag kommer lyckas, jag vill tro på mig själv och på att jag faktiskt kommer få den hjälpen jag behöver. Detta blir mitt nya liv, nu är tiden att bli den bästa versionen av mig själv... Det är dags att ta tag i allting som jag sopat under mattan för min egen skull!
 
Vad har ni för planer mina kära? <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag går ner ca 0,2kg varje dag.. Försöker ligga på 1200-1300kcal i mat varje dag sen tränar jag 6dagar i veckan. Äter inget godis mm. I fall jag gör det så Max 1 dag i veckan :)

Svar: Låter som en realistisk plan! <3 Bra! Du är duktig! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-29 @ 18:40:22
URL: http://Happyskinnygirl.blogg.se
Postat av: s'

Har fastat/hetsätit och hållt på i mer än två år nu... Så min kropp kanske börjar ge upp, men fan så svårt att bli normal.. :/
Kram <3

Svar: Jag vet det är för jävla lätt att ångesten tar över men tänk lång-siktigt! <3 Tänk hur bra du kommer må av att vänja dig vid lite mat utspritt över dagen också träning på det? Det kommer också ge bättre resultat, det man går ner över fastan går man upp sen igen + hetsen och ja du vet själv. Låt inte ångesten ta över din kontroll gumman! <3 Lycka till! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-29 @ 19:15:28
URL: http://hithin.blogg.se
Postat av: nike

sv; tack hörrö :) hm, jag har en before-bild från när jag var uppe på 62 kg och tänkte göra en after-bild när jag är nere på kanske 53, känner mig ännu inte riktigt bekväm med att visa upp mig haha. Den största skillnaden jag märkt av hittills är hur kläderna sitter, på kroppen tycker jag fortfarande jag har massa fett och valkar ;P men om 2-3 kg kanske det blir bild ^^ lycka till du också! <3

Svar: Bra gör så! <3 Men hur har du lyckats gå ner? Jag har inte så mycket tålamod så jag testar nog dieter och levnads-sätt för kort tid utan att få resultat... haha men jag behöver lite tips? :)
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-29 @ 21:20:29
URL: http://droppingnumbers.blogg.se
Postat av: Emilla

sv: tack!:) äsch, det går skit dåligt. jag äter för mycket för sent på kvällarna, jag vill bara komma hem så jag kan äta som jag vill, jag har blivit så jäkla äckligt fet härnere hos pappa. och jag har ingen våg, det är hemskt! :(

Svar: Vågen brukar ju motivera jävligt mycket, jag har heller ingen våg hemma där jag alltid bor :/ men om din pappa "tvingar" dig att äta den maten han erbjuder så kan du ju kompensera det med att äta mindre av den och att träna mer så är du tillbaka på banan igen! ;) <3 Lycka till bruden, jag vet att du klarar det! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-29 @ 21:37:21
URL: http://sskeletonsong.blogg.se
Postat av: Em

Sv. Ja visst är det! Känns underbart! :)

2012-06-29 @ 23:15:04
URL: http://lovelyskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0