Är jag en astronaut?

Också kom beskedet. Jag ska inte fira midsommar med min bästa vän för det blev strul. Hon ska åka till vår gemensamma bästis sommarstuga och jag kommer fira midsommar själv. Själv.  Är det här på riktigt!? Jag pallar inte längre, sitter här i soffan, ensam och försöker hålla ihop min värld. Men jag vill inte. Jag vill inte komma till fredagen, vakna ensam i min säng och veta att mina bästisar är tillsammans och att min jävla mamma är med pedofilen som förstörde mitt liv. Jag vill så vackert sluta andas. Jag kommer sitta och supa hela kvällen och bara önska att jag inte fanns....
 
Jag kan berätta för er att jag ska till BUP imorgon också. Med mamma. Kul. Jag säger bara fuck my life.

Jag vill inte skita i jobbet som jag fått men jag skiter i pengarna, vad ska jag göra av dem. Köpa mig lyckan jag aldrig kommer få?
 
Hopeless shit.
 

Kommentarer
Postat av: A

Vill du prata kan du prata med mig <3
Har själv blivit lämnad utanför så många gånger :(

Svar: Det gör jag så gärna, vill du messa eller maila? :) <3 Ush hatar orättvisa!
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-21 @ 00:33:49
URL: http://goingthin.blogg.se
Postat av: A

Skicka mejl bara <3 Sorry för sent svar har inte suttit vid datorn!

Svar: Vad är det som är för sent? :) <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-24 @ 15:54:20
URL: http://goingthin.blogg.se
Postat av: A

Sv: Nae jag skrev att du kunde prata med mig, att jag vet hur det känns. Men svarade sent, bad om ursäkt för att jag svarade sent.
Bara så du vet finns jag här iaf. Vet vad du går igenom!

Känns för mig ibland som att jag inte passar in bland alla pro-ana bloggar, jag har precis gått under övervikt. Behöver prata med någon ibland och rensa hjärnan, så vill gärna mejla eller så.
Du får gärna mitt nummer i framtiden, känns bara som jag inte kan lita på någon just nu, om du vet vad jag menar?

Är rädd för att mina tankar och problem ska komma ut i verkligheten på något sett. Oj skriver en roman märker jag, sorry :o

Svar: Jag förstår precis vad du menar! <3 Du får gärna maila mig på [email protected]
Jag finns här om du vill rensa hjärnan :)<3

KRAMAR!
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-06-25 @ 22:13:52
URL: http://goingthin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0