Undrar vad som knäcker mest

Tankarna flyger runt just nu, jag vet inte riktigt vad jag vill och hur mycket jag är beredd att ge eller offra. Jag vill börja om på nytt, försöka hjälpa mig själv på samma gång som jag hjälper er att komma ur detta.
Så tjejer jag vet inte om detta faktiskt är för det bästa eller om jag gör helt fel nu. Jag vill låta er lära känna mig på riktigt nu, jag har gjort en ny blogg där jag tänker peppa mig själv och er alla! Jag vill hjälpa er också, det handlar inte bara om mig själv utan jag känner att jag vill ge någonting nu som jag inte gjorde innan. Försöka vända på denna skruvade verkligheten som jag lever i just nu. Jag måste ta mig ur den! Måste! Måste! Ätstörd eller inte, självmordsbenägen eller inte, ja jag vill få det att funka ändå. Satsa på livet, sakta komma upp på fötter igen. Det finns så mycket som jag låtit mig själv förlora, det finns så mycket jag saknar så att det gör ont. Jag tänker göra detta till något bra nu.
 
Du lever faktiskt bara en gång.
You only live once
YOLO
 
Jag lägger inte denna bloggen helt åt sidan, jag tänker fortfarande fortsätta följa er och så och ni är mer än välkomna till min nya blogg. Snälla snälla följ med mig till den, jag har fått så mycket stöd, tips och hjälp av alla er fina tjejer där ute! Jag finns här för er och jag vill hjälpa er på alla sätt jag kan!
 
tack för denna tiden, det har varit skönt för mig att få ur mig mina djupaste tankar ut i cyber-space. Men nu är det dags för mig att kila vidare.
 
Jag kilar vidare till: http://valbefinnande.blogg.se/
 
Puss på alla er där ute, jag tittar in lite då och då för att kanske skriva några ord, svara på era kommentarer och blir jag helt galen och tappar hoppet är det hit jag kommer vända mig först. Till er, till min dagbok som faktiskt speglar mitt senaste år. Åh tack för att ni har funnits och snälla försvinn inte! <3

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Vi flyttar med dig! :)

2012-07-24 @ 11:23:42
URL: http://mybetterself.blogg.se
Postat av: Fjädervikt

Det är klart vi vill ha kvar dig, och vi flyttar med dig. Jag tror att även om det är svårt och kämpigt i början så har du otroligt mycket på att vinna när du väljer den här vägen. Du klarar det! Kram.

2012-07-25 @ 15:00:58
URL: http://memorera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0