The show must go on

Dagen har varit fin, varm och somrig. Jag har känt mig somrig hela dagen när jag gått runt och svettats haha. Först tränade jag ju i ca 3 timmar, brände några kalorier på det. Vägde mig på simhallen... 71,5 kg. Först tänkte jag om jag skulle börja dölja det för er, klart jag skäms även om det ser ut som att jag gått ner 5 kg sen förra sommaren. Det har jag också. Men alltså jag vill vara ärlig. This is the ugly truth. Men just nu försöker jag förlita mig på att om jag kämpar tillräckligt ofta, mycket och mer så kommer det synas till slut. Om jag verkligen ger mig fan på att fixa det! Jag har inte nått mitt mål för veckan och jag skyller mig själv för det, när jag ska till Turkiet vill jag vara smalare! Jag har massa motiveringar, resan och kjolen som är liiite för liten.... Jag vill klara detta!
 
Tålamod
Balans

Jag får jobba hårdare bara.
 
Träffade en kompis efter träningen, vi pratade länge och det var första gången på väldigt länge jag skrattade. Känns bra. Förutom kalori-intaget men annars kommer jag överleva...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0