Tåget har spårat ur

Hejhejhejhej ångest hej
 
Åt en bra frukost imorse, blev sjukt mätt på bara en knäckemacka och ett ägg, men efter mötet med mamma som var ganska omskakande ville mamma äta frukost eftersom hon inte gjort det.
 
Så det blev frukostbuffé, massa vitt mjöl, juice, kaffe med socker, ja sånt som jag slutat unna mig helt för att ångesten tar över. Inte nog med det, fast att jag var proppmätt efter den jävla jävla buffén satt jag och tryckte i mig lax med potatis och hollandaise-sås. Sen blev det mellis och det var glass och rån med mjukost. Pregade i mig en päron-split fast att jag hatar dem och sen ett jävla rån med räkost, jag som ALDRIG äter räkost. Mitt självskadebeteende? Jarå, det är full igång. Svälj en drickyoghurt på väg hem från jobbet också på sådär 180 kcal. Ja ja visst ät massa vindruvor och sen en skål med jordgubbs-fil och allbrain. Det har inget stopp... Hjälp mig jag föreslog till och med en jävla pizza till middag. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!?!?!?!?!?!? Har inte räknat kalorierna, tänker inte göra det heller. Ingen träning idag, ingen kontroll. Inga vänner.
 
Måste måste vara bättre! Jag längtar till min lön så att jag kan fylla skafferiet med exklusiv smal-mat! Har inga planer, har inte haft det på typ tre veckor, ingen vän hör av sig, jag hör inte av mig till tom för hela jävla världen råkar vara falsk.
 
Just det, nämnde jag att jag trillade av cykeln i farten på väg hem från jobbet?
Gnäll.
Karma.
 
Favorit i repris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0