Positivitet

Mitt enda mål här i livet nu som det är, är att försöka vara mer positiv. Att verkligen försöka tro på mig själv mer och mer för varje dag, tänka positivt och göra vad som är bra för mig! Jag måste sluta med alla självskadebeteenden och med all destruktivitet. Det fungerar inte längre...
 
Sålänge jag kanske kan försöka tänka "Jag klarar mig" så kommer allt bli bättre.
 
Inga förbud och inga regler, bara ett försök att ta mig ur min onda cirkel. Jag säger godnatt nu, har inget mer att göra. Har suttit hela dagen framför "One tree hill" och drömt mig bort hur mitt liv borde se ut. Jag borde gå ut och försöka göra det bästa av morgondagen. Försöka vara lite positiv. Åh.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker jag låter som en bra plan!
Natti natti

Svar: Hehe japp! Puss på dig<3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-17 @ 22:19:55
URL: http://carro6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0