Planen

Jag har utegångsförbud. Skrattretande faktiskt för så dåligt som jag mådde igår och i måndags borde mamma vara glad över om jag träffade några kompisar. Men jag stack ut igår efter träningen för att jag fick huvudet på plats för att jag ville lösa problemet med min allra bästa vän. Jag var borta i två timmar när jag egentlifgen bara skulle gått och hämtat min cykel och handlat..... Men så är det nu. Nu får jag ta det därifrån. Mitt första utegångs-förbud. Jippie!
 
Jag kommer inte fortsätta vara så här lättad (glad?) om jag inte fortsätter ta mig ut i löpskorna. Där kan jag tänka och faktiskt förvandla smärtan till något bra. Så jag tänker inte sluta.
Idag är det dags för vägning, vet fan inte hur för jag har ingen våg... menmen.... Vi ser. Först ska jag till jobbet och leka med små barn och äta regelbundet :)
 
Hur kommer er dag se ut? <3
 

Kommentarer
Postat av: Missa

Haha lycka till idag, jobbar du oxå på förskola?<3

Svar: Japp, det är underbart med deras rutiner, mat var tredje timme (håller blodsockret i schack), sova en timme vid tolv med barnen och sluta någorlunda tidigt. Funderar faktiskt på att bli förskolelärare.. <3 Tack Missa!
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-04 @ 09:28:03
URL: http://Perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0