Övergångsperiod

Ni vill inte veta vad jag ätit, jag vet själv att det är tråkigt att läsa andras blogg-inlägg om hur tjocka de känner sig när de ätit sååå många kalorier. Så jag tänker inte göra det för jag skäms för mycket. Det enda jag kan säga är att jag kommer se till så att det blir en så jävla mycket bättre dag imorgon...
 
Jag skriver mitt lilla nattinlägg, det är så mycket tankar om rusar runt i huvudet just nu. Jag är så jävla arg på världen och på mig själv!
Det är fortfarande så nu att jag har kontrollen, jag "bestämmer" när jag ska få ångest för maten och när jag ska äta mindre och så... Det finns inte någon "Ana" inom mig som regerar. Det är jag själv som styr detta... Även fast jag ätit för ca 4000 kcal idag (det känns så) så kan jag kolla mig i spegeln och se att jag är smalare än förra sommaren åtminstone. Jag tror att jag har nått mitt vikt-mål för denna veckan och jag hoppas så... Vill bara få tag på en jävla våg!
 
Jag vet att jag har kontrollen fortfarande men jag vet också att det är värre än vad jag tror även om mina symptom inte syns så tydligt utåt eftersom jag är bäst på att spela teater. Jag vet inte var gränsen går för ätstörning, matfixering, anorexia, bulimi och tränings-missbruk. Jag vet att om jag får se resultat kommer jag bli peppad till tusen och fortsätta. Så detta är en övergångs-period och vad som händer under denna tiden kommer bestämma hur resten av mitt liv kommer se ut... Det finns fortfarande chans att stoppa mig men ärligt talat tror jag att det är meningen att jag ska svälta ihjäl mig.... 
 

Kommentarer
Postat av: Em

Känner igen mig i dina tankar om att det är en period. Jag tänker att "det är så här nu, sen när jag blir 'vuxen' kommer jag ändra mig och äta normalt" o.s.v. Jag tror ärligt talat och allvarligt att det kommer bli så.. :S

Svar: Jag vill fortsätta leva hälsosamt hela mitt liv men just nu känns det som att jag är destinerad till att svälta ihjäl mig... <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-07 @ 08:54:08
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0