Nu kommer ilskan!

Efter två veckors ångestattacker, gråt och skrik kommer ilskan! Hur fan kunde de göra så här!? Vem fan tror de att de är? Varför är världen så jävla vrickad!? De skulle föreställa mina bästa kompisar, som jag dessutom behövde mer än någon annan. Så gör de så här. FUCK DEM! De kan ta sig ******* och SNURRA OM! Fan asså, helvetes jävla skiiit!!!!!!!!!!!!!!!
 
Jag ska FAN visa dem! Jag ska FAN kunna leva utan dem, vill aldrig se deras jävla trynen igen, o gör jag det så kommer det vara synd om dem. De ska skämmas och bli så fruktansvärt obekväma när jag kommer där, ser lyckligare ut än någonsin, snyggare än någonsin och bara förbluffar dem. Jag har ju blivit av med dem, äntligen slipper jag deras jävla oskrivna regler och krav som bara en jävla robot kan hålla, om ens det!
 
Fy fan jag hoppas de brinner upp i kylan.
 
Jag ska vinna! De ska förlora! Jag ska FAN visa dem vem jag är! Slut på tjafs och osäkerhet, jag ska bli en ny!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0