Nattuggla

Brukar inte vara uppe sent, vill inte förstöra min dygnsrytm men nu är jag uppe med ugglorna!
 
Den första dagen med den nya dieten har gått sådär. Har strechat, gått min morgonpromenad, ätit för alldeles för mycket kcal på helt fel tider och ingen kvällträning. Men har lyckats äta vegetariskt idag, men jag hade till och med SOCKER i mitt te hos min kompis. Herregud det har jag fan inte haft på år och dar. Frågar mig varför? Men inget vitt vete eller andra snabba kolhydrater, förutom det där sockret...
 
Idag när jag äntligen vågade ta mig ut, det tog många ångest-andetag så hände det en grej. Jag fick syn på tjejerna som gjort mitt liv till en mardröm. De som innan var mina bästa vänner, de som sagt att jag drog ner de i skiten och bara ville få folk att må dåligt.... Tio meter ifrån, de pekar, mamma pekar, jag tänker "åh herregud, nu händer det, nu kommer de fram och jag kommer inte veta om jag ska gråta, ge dem en fet lavett eller om jag ska krama dem."

Det hände inte. De kom inte fram. Sa ingenting till mig. Jag vet inte vad som är värst. Om de faktiskt hade kommit fram eller besvikelsen för att jag trodde att de hade något jävla samvete.
 
Så, det här är orsaken till min 5 geisha-rutor som mamma köpte geisha-chokladet för att muntra upp mig i min hjärtklappning och mina tårar. Innan hade jag käkat upp hela jävla chokladet för att sen vräka i mig munkarna som mamma köpte. Men nu är jag starkare. Intalning.
 
Landade iallafall på 1065 kcal idag
 

Kommentarer
Postat av: Em

du är stark!!

Svar: Tack fina du! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-17 @ 08:31:55
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0