Morgonen efter dag 181

Hej mina fina! <3
 
Tack för era fina kommentarer, de betyder super-mycket. Efter jag skrivit mitt inlägg drog jag ut på en löprunda.
 
Att inte ha aptit kan vara bra ibland.
Intag igår:
 
Frukost: 0,5 dl öresundsfil med 20 g jordgubbar + en skiva knäcke med pålägg + en kopp te med honung (inte en vana) = 169 kcal
Lunch: Fiskpudding med 1 kokt potatis, smör pepparrot och grönsaker = 264
Mellanmål 1:  Knäckemacka + en macka + 1 dl fruktyoghurt = 256 kcal
Middag: 1 liten benfri kotlett med 1 kokt potatis och champinjonsås = 236 kcal
Mellanmål 2: 20 g mandlar + 8 bitar torkade aprikoser =192 kcal
Övrigt och onödigt: 3 praliner på lunchen + en kopp kaffe med mjölk= 210 kcal
 
1392 kcal
 
Träning igår: 964 kcal
  • 40 min gång hem från jobbet, ofrivilligt för att jag inte hade pengar på busskortet. Snacka om vardagsmotion = 218 kcal. Brände då alltså bort pralinerna och kaffet.
  • Löprunda på 10,7 km = 746 kcal
 

Kommentarer
Postat av: Missa

Jätte duktig tjej, gick de bra med vännen ?<3

Svar: Tack Tack Tack Tack fina vackra underbara du! <3 Ja det gick bra men jag funderar fortfarande på om det är bra för mig... <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-04 @ 09:38:39
URL: http://Perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0