Igår saltade jag soppan med tårar, idag gör jag nya aktiva val

Har precis varit på BUP, jag har bästa psykologen på jorden! Hon hjälper mig genom allt och hon kom till mig på jobbet när jag fick reda på hela grejen med socialen. Hon tröstade mig och såg till att jag inte flippade ur. Jag är sjukt tacksam för M ❤ Vi pratade om aktiva val, hur jag skulle göra för att känna att jag var jag, för att känna att jag gjort någonting och att jag är en människa precis som alla andra med rättigheter och skyldigheter. Det känns bättre idag, jag känner att jag står på benen igen. Nu ska jag snart till banken för att få min lön på mitt konto. Sen blir det handling av smal-mat. Åh vad jag har längtat! ❤ Hur är det med er idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0