Idag är en sån dag

Solen skiner, det är riktigt jävla varmt i Malmö stad men ändå är det något som fattas. Jag är inte ledsen eller deppig, det är inte så utan det känns bara tomt och rastlöst... Jag skulle kunna göra vad som helst nu på min lediga dag men egentligen vill jag bara krypa ner under täcket. Jag skulle kunna åka till stranden, träffa kompisar, göra något roligt liksom. För det första vill jag bara vara ensam, idag känns det som att ingen skulle förstå mig. Men jag har iallafall bestämt mig för en strandpromenad ikväll när det är lite svalare. Jag ska kanske till och med springa vid stranden. Åh det skulle vara så fint! Sen ska jag städa mitt rum och moster ska komma över. Men någonting fattas...
 
Ni kanske kan hjälpa mig att motivera och inspirera?
 
Pussar på er, hoppas ni får en underbar sommardag! <3
 
Åh ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0