I have to let go of your hand

Godmorgon alla! Efter sju timmar i min alldeles för sköna säng sitter jag vid datorn med ett glas fun light-stevia bredvid mig. Jag längtar efter ledigheten och min träningsvärk bränner!
 
Idag kommer jag antagligen inte hinna träna så jag tänkte gå till jobbet, vilket tar 40 min enkelväg. Det betyder att jag kommer bränna nästan lika mycket som jag gjorde på promenaden igår. Det enda som är synd är att jag inte får springa idag men jag ska prega in ångesten i lite gitarr-spelande. Jag tänkte också läsa färdigt min bok och passa min lillebror. Kanske också unna mig lite TV-tittande. Det är så min dag kommer se ut. Jag kommer försöka fördela mitt energi-intag jämnt över hela dagen, vilket blir 240 kcal per måltid. Måste ha energi. Måste göra av med energi. Måste få tänka.
 
Jag vill också berätta att cigaretterna har kommit tillbaka, men eftersom jag har kontrollen vet jag att de kommer försvinna lika snabbt, det är bara när jag är så jävla ledsen som nicotinet och känslan av att ha något mellan fingrarna att blåsa ut som lugnar mig.
 
Jag vägde mig inte igår, för jag vettefan var ska skulle hitta en våg. Det enda jag kan komma på nu är simhallen, så jag får ta mig dit nu i veckan. Måste veta vad jag har att jobba med och om några veckors hårt slitande har gett resultat!
 
Jag vill gärna veta hur ni ska spendera denna sommardag. Skriv! <3
 
Längtar tills jag ser ut så

Kommentarer
Postat av: Caroline

Alltså shit! Du är så duktig och tränar. Sånt orkar jag verkligen inte. Max lite situps och rump övningar på kvällen.
Sitter och latar mig på jobbet, känns skönt :) vill bli brun.

Svar: Tack tack tack! <3 Det gäller ju att kämpa ;) Jag vill också bli brun!!! Haha vad jobbar du med?
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 13:37:35
URL: http://Carro6.blogspot.com
Postat av: Em

Jag har legat och solat - måste ju passa på när solen väl är framme. :)

Svar: Bra, njut av sommaren! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 16:12:25
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: Missa

Åh du får inte komplimang bomba mig sådär du är för snäll! Jag skäms ju, det stämmer inte allt fint du säger. Puss och kram på dig finiis <3

Svar: Nej jag är inte för snäll, jag säger sanningen och det oroar mig att du inte ser den. Hade jag sett ut som du hade jag både varit nöjd och lycklig! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 16:55:00
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Missa

Åh du får inte komplimang bomba mig sådär du är för snäll! Jag skäms ju, det stämmer inte allt fint du säger. Puss och kram på dig finiis <3

2012-07-05 @ 16:55:01
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Missa

sv: Jag försöker verkligen ta i med hårdhanskarna nu så jag vill verkligen ha resultat sen! Hoppas så innerligt ;D♥

Svar: Ja men vila är också viktigt! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 16:59:28
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Missa

sv: det är jättesynd att du bor så långt bort, jag vill ju bada med dig :( och äta glass hihi. Du är också hur duktig som helst och vi kommer få massa resultat sen, bara att kämpa på ♥

Svar: Calippo shots haha ;) <3 25 kcal, min lycka! Åh! <3 Jag vill också, du bor så långt bort! Ja vi kämpar på nu så får vi se resultaten! De kommer chocka oss, NU KÖR VI! <3<3<3 Du är bäst Missa! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 17:02:51
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Missa

Jag är inte alls bäst! Vi är lika duktiga båda två och inget ska stoppa oss. Ja vila också självklart ;) ♥ nu ska jag laga fetto mat åt familjen, pöööss

Svar: Jag fattar inte hur din pappa kan låta dig äta något annat än den maten som serveras? <3 Är det som du "säger att du redan har ätit" eller är det som de vet att du inte vill äta sån mat? <3 Vi är duktiga ja! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 17:18:01
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Missa

Alltså, jag bestämmer ju vad som serveras oftast, eftersom jag lagar maten. Det pappa kan laga är köttbullar m makaroner och det tänker jag inte äta. Det har alltid varit så att ingen bestämmer över mig för då skriker jag. Jag snäser til rejält och jag har bestämt mig för att bli vegetarian (har ätit vegetarisk i 10 dagar nu) och de kan ju knappast laga veg mat. Sen säger jag ju också att jag inte vill ha, har ätit osv ifall jag har det men jag har inte behövt ljuga mycket alls. Jag säger som det är, "jag äter inte sånt" för jag vill verkligen inte äta massa skräp x) ♥

Svar: Låter nästan bättre än att smyga med det<3 Åh vegetarian? Jag har funderat länge på att bli pescetarian men det har inte riktigt blivit av... <3 Du är duktig, du har kommit till den punkten att du faktiskt lever som du lär. OCH att du står emot... grattis du klarar detta! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 17:47:27
URL: http://perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Missa

som sagt, jag försöker! men alla gör förr eller senare misstag <3 kram på dig, du är en så fin person!

Svar: Tack detsamma fina du! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 20:13:20
URL: http://perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0