Fullt huvud

Var börjar historien?
 
Happ, vet inte om jag ska skriva om vad jag ätit, för har inte räknat på en vecka. Har handlat hem ett råg och solrosbröd som ligger på 50 kcal/ skiva. Jag ska på dejt på söndag, jag är sjukt nervös. Hittade ett par jeans som framhävde min kurviga kropp idag, som jag inte alls gillar. Inte jeansen, kroppen... hehe. Jag vet inte om jag ska skriva om SOC-mötet. Det blev kaos och jag och mamma verkar vara tillbaka på ruta ett. Försöker döda ångesten med rök-pauser så att jag inte gör något annat dumt...
Det blir ju lätt så om jag inte får ut mina känslor, inte känner mig hörd eller när jag inte får säga vad jag tycker.
 
Allting känns dubbelt, är sjukt glad men även förvånad över att han frågade ut mig. Efter fyra år av trånande får jag änligen visa vad jag går för...
På samma gång är jag så jävla nervös... att jag bara ska förstöra allt...
Men jag är ledsen över det här med SOC. De kommer antagligen öppna utredning och det blir bara jobbigt, tar tid och kraft och just nu vill jag bara försöka leva efter mina omständigheter.
 
Dubbelt. Därför har jag inte haft tid eller ork att blogga, jag tror det kallas bloggtorka.... Hm jag ska bli bättre på att kommentera och visa intresse för era bloggar som ni gör för mig.
 
Jag älskar er, för att ni finns när ingen annan gör det.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0