Förlåt

Förlåt alla, jag är helt borta. Det är svårt för mig att få ner fötterna på jorden efter vad som har hänt. Jag är verkligen bortkopplad. Får tiotals gråtattacker per dag och äter tills jag mår illa. Självskadebeteende? Ja!!
 
Jag vill liksom inte leva längre. Det går så långt att jag börjar planera... Allting känns meningslöst och tomt. Min psykolog blev orolig för mig och skickade mig till en psykiater som gav mig ångestdämpande. Nu saknas bara anti-depressiva och sömnmedel så kan jag kanske överleva. Nej, jag vill inte.
 

Kommentarer
Postat av: Em

Lilla du, blir ledsen av att läsa detta. Du måste ta tag i det och skaffa hjälp! <3

Svar: Jag håller på att få hjälp, håller på att försöka hjälpa mig själv också. Förlåt du skulle inte bli ledsen men det är så sanningen var igår när jag skrev det. Nu känns det annorlunda, jag har någonting att kämpa för. Läs mina andra inlägg efter, jag ber hemskt mycket om förlåtelse för att du blev ledsen. Ska försöka bli mer positiv! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-15 @ 08:57:15
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0