Fina Missa!

Pratade med Missa på telefon, hon är så fin!
 
Hon sa en ganska smart sak som jag själv har tänkt många gånger. Jag har så jävla mycket planeringar.... och jag följer nästan aldrig dem. Jag ska kanske tagga ner på dem lite för ett tag. Ha någon regel som jag tycker är viktig och sen ta allt det andra som det kommer. Alla vill ju träna varje dag och strecha och äta minimalt. Men ibland bara funkar det inte och då får man tänka och planera något som skulle fungera långsiktigt....!
 
Jag har lite problem med dessa jävla listor som jag kallar dem. Jag bara planerar och spekulerar och vid tiden jag skriver dem, tror jag att allting ska gå som jag vill. Orealistiskt, ja jag vet...
 
Godmorgon föresten hahah, hur är det med er idag? <3
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har alltid varit en person som skriver listor på allt jag ska klara av, alla mål jag vill uppnå, hur jag ska äta, vad jag inte får äta m.m...
men nu när jag dragit ner på alla kraven så går det helt plötsligt mkt lättare. har fortfarande samma mål, men jag ser det mer långsiktigt. Har inget förbud mot tex godis just nu, vilket automatiskt lätt till att jag inte ätit det överhuvudtaget :P helt knäppt. När jag förbjuder mig så hetsar jag de jämt....

Svar: Så sant! Skönt att veta att det inte bara är jag som är så jävla bakvänd haha <3 Kram på dig!
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-17 @ 17:48:47
URL: http://happyskinnygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0