Fetma och fotsvett

Tar mig i kragen.
 
Eftersom min mage är som den är, helt jävla fuckad försöker jag bli frisk igen genom vadå? Jo att äta. Äta sex gånger om dagen, typ knytnävsmetoden. Inte alls nöjd. Hade jag tränat så hade det varit bra, hade jag planerat hade det känts bra men nu känns det som att jag inte har koll på läget, fast att jag faktiskt har det, även om jag inte räknade kalorierna igår förutom frukosten. Var är den? Träningen? Jag är ju ingen slöfock, vad fan håller jag på med?
 
Planera dagen innan. Safe-food är ett måste. Träna på morgonen och på kvällen. Kämpa. Bara jag går ner ett kg i veckan så kommer jag nå min målvikt till mitt mål-datum. Jag förbränner 1 kg fett om jag förbränner 3500 kalorier på en vecka. Updelat: 500/Dag. Om jag landar på -500 per dag skulle jag förbränna 1 kg i veckan. Sikta högt!
 
GO GIRL!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0