Dag 180, burn baby burn

Jag sätter ångesten på plats, får ut den med löparskorna fastknutna. Jag fattar egentligen inte hur jag pallar. Någonting brinner i mig.
 
Intag idag:

Frukost:
1/2 kokt ägg, 1/2 nektarin, en halva chia-bulle med korv philadelphia och gurka = 254 kcal
 
Lunch:
En halv korv/isterband, stuvad persiljepotatis och grönsaker = 229 kcal
 
Mellanmål 1:
1 mörk bulle med pålägg = 158 kcal
 
Middag:
1/2 kyckligfilé, färskpasta med ruccola, mozarella, soltorkade tomater, fetaost, pinjenötter och en jävligt god sås! = 332 kcal
 
Mellanmål 2:
25 st vindruvor, 5 bitar torkade aprikoser och 10 g mörk choklad = 188 kcal
 
1161 kcal
 

Ut idag:
30 min normal cykling (281 kcal) + 10 min intensiv cykling (140 kcal) + en 1 1/2 h promenad på 10,2 km (714 kcal)
 
1135 kcal
 

+ 25 kcal
 
Så här känner jag mig
 
 
 
Så här vill jag vara. Jävlar vassa höftben.
 

Nu ska jag sova, det är en dag imorgon också. Dag för dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Norrskensflickan

Oj vad mycket du räknar på 1 ½ h promenad. Vad är det du andvänder? Jag räknaar med endomondo eftersom runkeeper räknar x+x/0,5 mer än endomondo. (om jag bränner 100 på endomondo så bränner jag 150 på runkeeper etc.) Oxh om jag skulle bränna 700 skulle jag vara tvungen atyt gå i 3 timmar :o

Men bra jobbat tjejen!

Svar: Aha, jag använder Löparappen och jag hoppas verkligen verkligen att jag inte räknar fel.. sånt fuckar upp allt... Jag går snabbt och intensivt, kör lite intervaller och springer lite. Men jag hoppas verkligen att jag inte räknat fel, då blir jag sjukt konstig i huvudet för sånt pallar inte min lilla hjärna... <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 08:02:01
URL: http://norrskensflickan.blogg.se
Postat av: S

den kroppen var fin! älskar höftben <3

Svar: Ja jag med, helt besatt! Tänder typ på det för det känns så svåråtkomligt så de som har lyckats är så jävla heta... typ <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 13:10:06
URL: http://kilogram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0