Dag 179

Intag idag!
 
Frukost: Kvarg-röra: 1 dl kesella lätt, 1 dl valio vaniljyoghurt, 10 g mandlar, 2 bitar torkade aprikoser, 2 torkade katrinplommon och en bit torkad päron = 336 kcal
 
Mellanmål 1: 1 päron = 103 kcal

Lunch: 1 kor, 2 st potatis/grönsaks-bullar och sallad = ca 360 kcal
 
Mellanmål 2: 2 pannkakor och jordgubbs-sylt = 229 kcal
 
Middag: Samma som igår: Kycklingfilé, färskpasta, mozarella, soltorkade tomater, fetaost, pinjenötter, ruccola och sås.... = 500 kcal
 

Övrigt: En jävla pralin! ÅH! = 54 kcal
 
1582 kcal  (Är inte det det normala kalori-värdet en kvinna ska få i sig per dag?)
 

Ut: Promenaderna till och från jobbet: Ca 1 1/2 h promenad på 9,1 km = 638 kcal
 
+944 kcal
 

Dagen matmässigt har varit för mycket för mig. Känner mig tjock och otymplig. Tänkte bara: tom tallrik, tjock mage... Bläh. Det var faktiskt längesen jag kände denna känslan. Mättnad. Jag gillar det inte. Jag gillar inte att jag ätit så mycket även om jag tränat bort mer än en tredjedel. Men denna dagen har varit fucked... Jag fick reda på hela den här social-grejen på lunchen och efter det kändes det inte längre som att jag hade lungor. Det värsta är också att jag inte har någon vän att vända mig till.... 
För många kalorier helt enkelt. Vill bara ut och bränna allt nu.... Vill springa.... Men jag lovade mig själv att unna mig lite gitarr-spelande och läsande. Så jag ska försöka göra det, utan ångest även om det faktiskt är svårt en dag som denna...
 
Hur går det för er fina? <3 Och jag undrar, räknar ni kalorier på det sättet att man tar in minus ut och sen är det slutsumman för dagen eller har ni ett speciellt intag och sen ser ni träning som bonus? <3
 
Jag skänker nu en extra tanke till er alla som stöttar mig genom det jobbiga, ni är guld värda! Tack! <3
 
Och med det säger jag Godnatt! <3

 

Kommentarer
Postat av: Missa

Jag ser träning bara som bonus <3

Svar: Ja för jag är lite kluven... Jag tror att jag vill ha ett fast kalori-intag som jag siktar på och sen att jag tränar så mycket som möjligt men att jag ändå i slutet av dagen tar in minus ut liksom.... <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-05 @ 20:31:22
URL: http://Perfectlythin.webblogg.se
Postat av: Em

Jag tycker din mat ser väldigt god och bra ut. Ha ingen ångest för den här dagen, fina!

Svar: Jag är väldigt tacksam för ditt stöd hjärtat! <3 Men det spårar ur om jag inte känner att jag har kontrollen.... Och det har fortsatt så idag. Menmen vad gör man?
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-06 @ 08:38:41
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0