Dag 177

Frukost: Chokladröra (1 dl kesella lätt, 1 dl valio vanilj, 1 msk kokosflingor, 0,5 dl hackade mandlar, 10 g kakao) torkad frukt (3 katrinplommon, 5 bitar torkade aprikoser,) och 0,5 dl laktosfri mjölk i mitt granat-äppelte
454 kcal
 
 
En stor mocka-latte
378 kcal
 
Middag: Tonfisk-sallad (100 g kidneybönor, 6 st körsbärstomater, 4 rädisor, isbergs-sallad, morötter, paprika, rödlök, ruccola, 0,5 dl kikärtor, 75 g tonfisk, 5 bitar soltorkade tomater) Sommarörts-sås (0,6 dl dl kesella-lätt, 0,5 dl sommarörts-creme freiche)
495 kcal
 
+1327 kcal
 

Ingen träning idag, har promenerat runt lite i stan, cyklat fram och tillbaka men ingen träning. Man behöver såna dagar också (försöker jag intala mig själv)
Det här var en bra dag även om jag inte är riktigt nöjd med slutsumman så har jag ätit bra frukost och bra middag. Jag har varit hemma själv hela kvällen och inte gått i skafferiet för någon hets ikväll. Går det åt rätt håll?
Jag har bara inte koll på mängden mat, vad är normalt att äta? Jag kan säga att jag inte åt all dipp eller all sallad. Åt tills jag inte orkade mer, lämnade lite kvar. Men vad jag gjort upp för mat idag är för 1327 kcal. Det handlar bara om att jag ska minska på det lite. Frukosten blev jag nästan mätt på efter typ 5-10 skedar. Men jag satt och njöt länge, det var trots allt min lediga lördags-frukost. Ingen stress... Det var skönt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Em

Ser ut som jättegod mat, och BRA JOBBAT att inte hetsa!!

Svar: Tack! Ja det känns faktiskt bra! :D
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-08 @ 09:28:46
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0