Dag 176

Ojojoj.
 
Frukost: 1 skiva grovt surdegsbröd, 10 g valio creme cheese, 1 skiva kokt medvurst, 1 kokt ägg och 20 g gurka
223 kcal
 
 
Mellanmål: Banan och Cola Zero
116 kcal
 
Lunch: Tonfisk-bönsallad (6 st körsbärstomater, ca 1 dl paprika, 5 st rädisor, 75 g tonfisk, 100g kidneybönor, 1 dl kikärtor, 0,3 st gurka, 0,5 dl rödlök, 1 morot) Sommarörts-dipp
453 kcal
 
 
Onödigt!
589 kcal
Middag: Kotlett, stekt ris med lök, sås, gurka och jordnötter
Ca 500 kcal
 
1880 kcal
 
Ut:  62 min simning 2 km, 1,5 h promenad och 20 min cykling = 1776 kcal
 
+105 kcal
 
Okej denna dagen har ju gått sådär, hade kunnat skippa en av "godsakerna". Hur fan kan de vara godsaker när de bara ger mig ångest.... Hur fan vågar jag förlita mig på att jag bränt så mycket idag och att maten inte komma bilda nytt fett så att jag kommer väga 4 kg mer i Turkiet istället för några kilo mindre... Ångest. Ska aldrig mer äta så här mycket.... var jag tvungen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0