Come rain or come shine and cry me a river

Jag tar det lugnt. Dagen har bestått av en lång sovmorgon, god mat, trevligt sällskap, ett litet mini-spa med ljus, skrubb, ricin-olje-inpackning, flätning, insmörjning och nagelmålning. Jag har lyssnat på jazz nästan hela kvällen och jag känner mig riktigt ompysslad. Är sjukt stolt över mig själv att ingenting gått överstyr, att jag tagit hand om mig själv istället för att skapa ångest eller skada mig själv. Det är svårt att vara hemma själv i detta läget, men denna kvällen har varit fin.
 
Det är dags för mig att krypa till säng, ska upp tidigt imorgon, ta en lång promenad till badhuset, simma några kilometer och väga mig. Se om 20 dagars förbättrat beteende faktiskt gett något resultat. Jag är rätt spänd, kommer bli glad eller super-besviken. Men om jag inte får det resultatet jag vill ha, vilket är att ha hamnat på sexan igen så kommer jag försöka tänka "Men då får jag kämpa hårdare, mer och oftare!" Jag har faktiskt tänkt börja gå till gymmet igen, ska försöka springa på morgnarna nästa vecka, sova mer och äta nyttigare.
 
Sikta mot toppen!
 

Kommentarer
Postat av: mybetterself

Du är så stark! Jag tror på dig och din framgång! <3

Svar: Tack underbara du, du är också helt fantastiskt duktig! <3
thinnyskinnyme.blogg.se

2012-07-07 @ 22:18:15
URL: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0